wtorek, 2 grudnia 2008

od A do Z

Wczoraj wieczorem również zmalowałam moją listę filmów. Noc nie należała do udanych, bowiem zastanawiałam się cały czas jaki film na "Ł" mógłby mi się podobać :)

A- Aimee & Jaguar, Atonement (Pokuta), A good shepard (Dobry agent)
B- Bracie, gdzie jesteś?, Bierz forsę i w nogi, Benny & Joon
C- Closer, Cinema Paradiso, Chinese Box
D- Do widzenia, do jutra, Do utraty tchu, Dwóch ludzi z szafą
E- Elling
F- Frida, Friends- serial
G- Głową w mur, Girl Interrupted
H- Hair, House- serial
I- Intymność, Imię róży
J- Jazda, Jedna ruka netleska
K- Kola, Księżniczka i wojownik
L- Lisbon story, Love actually, Legend of the 1900, Little children
Ł- ?
M- Malena, Mulholland drive, Musimy sobie pomagać
N- Niewinni czarodzieje, Niebo nad Berlinem, Nosferatu wampir
O- Okna
P- Pali się moja panno
R- Rosemary's baby
S- Samotni, Sprzedawca marzeń, Snatch
T- Transylwania, To nie jest kraj dla starych ludzi, The meaning of life
U- Ukryte pragnienia
V- Vengo, Virgin suicides
W- W stronę morza, Windą na szafot
Y- ?
Z- Złe wychowanie

Pisałam to "na szybko", więc pewnie kilka błędów się znajdzie
miłego dnia:)

3 komentarze:

matylda_ab pisze...

"Bracie, gdzie jesteś" - o widzisz, przypomniałaś mi ten film braci Coen. Głupawy, ale zabawa przy oglądaniu była przednia ;))

holka polka pisze...

nic tak nie poprawia humoru jak George Clooney grający głupka:) zapomniałam dodać do listy "Słodkiego drania" z Seanem Pennem

Chihiro pisze...

Widze, ze masz takze pare moich ulubionych filmow :)
A tak w ogole, to bardzo dziekuje za kartke, ktora wczoraj do mnie doszla (pozno, ale ta poczta troche tu dziwnie wolno funckjonuje). Ciekawa ilustracja, nie dziwie sie, ze sie zakochalas w pracach autora. Duza radosc mi sprawilas, taki drobny gest, a jak cieszy :)))